13 Eylül 2013 Cuma

Kitaplarım

Evet biraz mola verdikten sonra okuduğum kitapları  yazmaya devam ediyorum .Eh uykuda kaçınca , bu saatte sanırım en güzeli yazmak ya da okumaktır değil mi ?belki de ruh halimize uygun bir film de olabilir Tercih bizim :)

Samsunlu yazar A.Ali Ural'ın eserlerinden üç kitabı kısaca tanıtmak istiyorum. Geçen bahar ayında şehrimizde Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri nedeniyle kitap fuarı açılmıştı -bizde bir akşam vakit ailece gitmeye  karar verdik .İyi ki gitmişim diyorum çünkü bu güzelim kitaplarımla tanışma fırsatı belki de bulamayacaktım .Ayrıca kitap fuarları asla kaçırılmamalı diye düşünüyorum çünkü fiyatlar çok daha uygun oluyor ve piyasaya yeni çıkan bir çok kitabın tanıtımına da yakından şahit oluyorsunuz .Tabi arada bir yazarları da görmek mümkün ...

KÖRÜN PARMAK UÇLARI 



kitabın arka kapak sayfasından :

bir günah işle ve onu öldür
geçmeden bir deniz kenarından
bir günah işe ve onu öldür
takmadan köpükleri peşine
ahtapotları ,denizatları ve yıldızlarıyla
mürekkep balıkları  kurutmadan girişi
bir günah işe ve onu öldür

************

Benim gibi şiir severseniz eğer bu da  beğenerek okuyacağınız bir kitap.


MAKYAJ YAPAN ÖLÜLER 



kitabın arka kapak sayfası :



Bir gün sokağınızdan geçerken ,oturduğunuz binanın bütün pencerelerinde kendinizi görürseniz sakın dehşete kapılmayın ! Bakın onlar ne kadar sükunetle izliyor sizi .İlk kattaki çocuklar size ne kadar benziyor ! İlk penceredeki önlüklü çocuğa kadar hepsi el sallıyor size. Hadi durmayın sizde el sallayın onlara !...


kitabın içinden :


Ey kutsal ağrı!

Saklandığın yerden çık!
Yalnız kendimizi değil, çevremizi de yakıp yıkıyoruz! Biz acı duymayanlar ahalisi, akan kanımızı boş gözlerle, bir nehir gibi seyrediyor, kopan ayağımıza vitrinlerden ayakkabı beğeniyoruz.
Ey kutsal ağrı! Gel ve sessizliğimiz boz!
Kulakları sağır etsin çınlayan sesin!
Başımızdaki tacımızı ağrıdan bir çelenkle değiştir!
Makyaj yapan ölüler tabutlarıyla mezarlarına inerken.
çivisi çıkmış bir saat duvardan yere düşüyor.
Akrebi kopmuş saatin
hangi zamanı gösterdiğini
kimse bilemez.


YANGIN MERDİVENİ



Sandığım karşımdaydı .Metal yerleri küflenmiş ,ağacı kararmıştı . Anahtarla açamadım .Kırdım sandığı .İçinde bir parça sararmış kağıttan başka hiçbir şey yoktu .Kanlanmış kağıdı hemen açıp okudum
 "Sandığın gibi değil"..

syf: 116

**********************


"oyun bozan"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder