15 Eylül 2013 Pazar

Dizi Önerisi : "Personel Taste"

Personal Taste / Kaeinui Chwihyang / 2010 / Güney Kore /



Harika ,inanılmaz keyifli bir dizi .Daha playere basar basmaz yüzünüzde kocaman bir gülümseme beliriyor .Muziplikleri ,şakaları  mimikleri ,diyogları bu kadar candan ve samimi olamaz .Rol yaptıklarına inanmak çok zor ,tamamen doğaçlama olarak düşünebilirsiniz -kim bilir belki de öyledir .

16 bölümlük Romantik Komedi türündeki bu sevimli dizi Güney Kore yapımı ,ilk olarak 2010 yılında yayınlanmış ,ben  diziyi bağımlısı olduğum  Yeppudaa.Com'dan  izledim .Bir de diziyi bir kere izlemeye başlayınca diğer bölümlerini o kadar çok merak ediyorsunuz ki benim gibi dayanamayıp 2 günde izleyebilirsiniz :)ama bu kadar erken bitirmenizi önermem  çünkü diziye doyamayacaksınız sonra özlersiniz 

benden demesi :)

Dizide Park Kae İn (Lee Min Ho ) karekterini çok sevdim ve bir de suratına bakmaya doyamadığım yakışıklı aktör Jeon Jin Ho'yi  (son yeh jin ) .

Dizinin konusu ise ; 
Park Kae İn , karşısındaki insanlara sorgusuz sualsiz  inanan ve sırf bu yüzden sevdikleri tarafından  sürekli hayal kırıklığına uğruyan , saf ,iyi niyetli bir mobilya tasarımcısıdır .İş hayatında ki başarısız deneyimleri yüzünden yüklü bir borç altına girmiştir .Bu yüzden yaşadığı evin bir odasını kiraya verir .Odayı kiralamak isteyen mimar Jeon Jin Ho ,gay rolü yaparak -aslında tamamen bir yanlış anlaşılmadan dolayı -Park Kae İn'in evine yerleşir .Ve bundan sonra olaylar gelişmeye başlar .

Dizinin en sevdiğim özellikleri ,bitimine yakın Park Kae İn'in günlük hava raporları oldu ve birde müziği .:)

İzlemekten asla ve asla pişman olmayacaksınız 

eğer merak ettiyseniz burayı tıklayın :  http://yeppudaa.com/showthread.php?t=7509


iyi seyirler

"oyun bozan "



2 yorum:

  1. Bahsettiğin türde dizileri hiç izlemedim ama sen anlatınca ben de bir merak uyandı :) Mutlaka bakıcam heves ettim artık ؛)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin Nerissa :)

      bence izlemelisin benim gibi neşesiz ve huzursuz günlerin çok sık ise izlemeye değer ...bana keyif verdi hatta moralimi düzeltti desem daha doğru :)

      Sil