16 Eylül 2013 Pazartesi

Dizi Tavsiyesi : "Secret Garden "

Akşam, aşırı yorgunluktan dolayı erkenden yatmışım ,malum okullar açıldı ve bu yüzden günüm çok yoğundu.Uyandıktan sonra tekrar uyuyamamak gibi bir sıkıntı var bende - bu saatten sonra ne yapayım diye düşünürken önce kendime bir çay koyup , kalan yorgunluğumu üzerimden iyice attıktan  daha önce severek  izlediğim Güney Kore dizini yazmaya karar verdim :) 


Secret Garden / Gizli Bahçe / 2010 / Güney Kore /


Üllkesinde efsane olmuş Secret Garden  dizisini izlemeyen Kore hayranı yoktur sanırım .Film 2010 yılında çekilmiş ,sanırım bende diziyi geçen yaz izlemiştim .Biraz geç oldu biliyorum , o sıralar daha ismi çok duyulan  ABD ve Avrupa yapımı dizileri izlemekten pek fırsat bulup bakamadım .O taraftan sıkılınca aslında sıkılmak demeyim de sezon finallerinden sonra yeni sezona kadar ,Güney  Kore dizileri benim için bir kurtarıcı gibi oldu .Bir zaman sonra alışınca da bu sefer diğer diziler rafa kalkıyor .Çoğu zaman neye karar vereceğimi bende kestiremiyorum ,ne çok ben var içimde ,hepsinin de zevki farklı :)


Bu ikiliye hayran olduğumu öncelikle belirtmek istiyorum .Ha JI Won Güney Kore'nin en beğendiğim artistlerinden , benim için güzel değil de çekici bir kadın -zaten çekicilik güzellikten her zaman bir adım öndedir.Ha Jı Won'un sinemada da çok başarılı buluyorum .Bir kaç filmini izlemiştim sanırım ; Phone ve As One tavsiye edeceğim iki mükemmel filmi .




Hyeon Bin ,dizide en çok güldüğüm oyunculardan  bir tanesi . komedi alanında çok başarılı bence en beğendiğim filmi : 

 A Millionaire's First Love

[Resim: photo12901.jpg]


Dizinin konusuna gelince :

Geçimini dublörlük ile kazanan Gi Ra -İm bir yanlış anlama sonucu  bir gün Kim Joo Won tanışır .Zengin bir iş adamı olan  Kim JOO won ,Gi Ra-İm ile tanıştıktan sonra hayatında önemli değişikler olur .İkili arasında geçen bu romantik komedi tarzındaki diziyi  izlemek isteyenler http://yeppudaa.com/showthread.php?t=22049 tıklayın :)

dizinin diğer oyuncuları :

***
Yoon Sang Hyun / 윤상현 - Oscar ( Joo Won'un kuzeni )




***
Kim Sa Rang ( 김사랑 ) - Yoon Seul 


***
Yönetmen: Sin Wu-Cheol / 신우철
Senarist:Kim Eun Sook / 김은숙




iyi seyirler

"oyun bozan "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder