6 Eylül 2013 Cuma

Film yorumu : "Sanal Hayatlar "


Aslında biliyorum , ne anlatmak istediğini ,sonu neye varacağını ...ama bazen bilmek bir işe yaramıyor koca evrende yapayalnız hissettiğin zamanlar da ...ve yalnızlık işte o  bir lanetin ağına takıldığın da ,ruhunu sahip olur  ve aklına da, sana istediği her şeyi yaptırabilir, her şeyi...

Biliyor musun ?

Bildiğini düşünüyorum yine de içim rahat değil .O kadar uzaktasın ki  beni duyman imkansız ..en azından hissetmeni umuyorum  en azından bir  umutla anlamanı ...

Yönetmenliğini Henry Alex Rubin'nin yaptığı Sanal Hayatlar filmi  1 saat 55 dakikalık süresi ile güzel bir mesaj vermiş insanlığa ; kurgusu bize hiç de yabancı değil hatta günlük yaşantımızda karşılaşıyoruz belki çoğumuzun başına gelmiştir .Çoğumuz diyorum internet artık yaşantımızın büyük oranını kapsamakta.Evde ,işte, okulda yollarda ve hızının yetişebileceği her yerde .

Ve internet  maalesef artık bir ihtiyaç değil  de vazgeçilemez bir yaşam kaynağımıza dönüşmüş ,bu şimdi ve gelecek nesiller için kaygı verici Elinin altında tüm dünyaya bağlantı kurmak ve sürekli keşfetmek  başlarda iyi bir şeymiş gibi görünse aslında altında yatan ve bizim görmediğimiz bir çok tehlikenin içine ittiğinin farkında değiliz üstelik bağımlılık bizi asosyal hayatın derinliklerine itiyor .En önemlisi kendimizi unutuyoruz yaşadığımızı ,bağlarımızın olduğunu hayatı unutuyoruz ..

Filmi izledikten sonra vicdanınızla baş başa kalıyorsunuz ve bazı yeni kararlar verme olasılığınız çok yüksek :)

iyi seyirler


"oyun bozan "










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder